Bibułki OCB

W 1904 roku firma OCB narodziła się w wyniku szczęśliwego wypadku, kiedy to Maurice Giraud nieświadomie przefiltrował swój tytoń fajkowy przez bibułę. Dzięki oryginalności tego pomysłu powstał nowy rodzaj bibułki papierosowej – każdy arkusz był impregnowany skoncentrowaną mieszanką czystej wody i naturalnej gumy. W tamtych czasach wysoce innowacyjna marka OCB korzystała z własnej sieci dystrybucji w supermarketach.
104 lata później, w 2008 roku, OCB zmieniła właściciela i zaczęła dywersyfikować swój asortyment, zachowując jednocześnie wysokie standardy jakościowe papierów ocb. ocb nie ogranicza się teraz tylko do bibułek do skręcania papierosów – posiada w swojej ofercie tytoń do skręcania papierosów ocb, bibułki do cygar ocb, bibułki do papierosów ocb slims, bibułki do papierosów ocb 1 1/4, ale także bibułki do papierosów ocb 1/, ocb pasuje do akcesoriów ocb (takich jak filtry ocb lub młynki ocb).
Obecnie jest to wiodąca firma produkująca papier do skręcania papierosów. Marka OCB rozkwitła i stała się jedną z najbardziej znanych nazw w Europie, z jej logo widocznym wszędzie, od rogów ulic po eleganckie butiki. I wszyscy znają słynny slogan ocb: “OCB – BORN TO BE WILD”.
Dzięki wzmiankom w publikacjach, archiwach i katalogach można prześledzić drogę ocb na przestrzeni ponad 100 lat.
Znaki towarowe OCB zostały zarejestrowane przez kilka osób, w tym Maurice’a Giraud, który zarejestrował swoją nazwę w latach 1902-1903, a także przez Josepha Benzaquena, który kupił je w 1928 roku wraz z prawami do francuskiego znaku towarowego między1928 i 1929.
Marka ocb stała się szeroko znana i ceniona we Francji w latach 1921-1927 dzięki doskonałej kampanii marketingowej: ocb była jedną z pierwszych marek, które przyjęły nowoczesną strategię handlową. ocb opublikowała reklamę oferującą darmowe próbki, aby pokazać jakość bibułek do papierosów ocb, a także próbowała kojarzyć się z sukcesem, wykorzystując takie osobistości jak Toulouse-Lautrec (1864-1901) czy Mata Hari (1876-1917).
Ten wczesny przykład ilustruje innowacyjnego ducha ocb, który trwa do dziś, wraz z rosnącą dywersyfikacją na inne sektory poza bibułkami papierosowymi. ocb jest teraz obecna nie tylko w sektorze tytoniowym, ale także w całej Europie, Ameryce, Azji i na całym świecie.
Dziś firma ocb może wreszcie świętować sto lat sukcesu. ocb to francuska marka, która w ciągu ostatniego ćwierćwiecza, odkąd została przejęta przez trzech Amerykanów: Chrisa Proctora, Billa Scollona i Rufusa Gifforda, rozwinęła się na skalę międzynarodową. firma ocb jest obecnie częścią Republic Tobacco Group – wiodącego europejskiego koncernu tytoniowego – do którego należy również inny znany producent bibułek papierosowych – Zig-Zag. Firma ocb szczyci się ponad 100-letnim doświadczeniem w produkcji bibułek do skręcania papierosów, cygar i innych substancji ziołowych (takich jak ocb slims) wraz z akcesoriami, takimi jak filtry ocb, młynki ocb itp.
Firma ocb, której siedziba od początku znajduje się w pobliżu Paryża, jest rozpoznawalna na całym świecie dzięki swojemu logo zawierającemuslogan firmy ocb “BORN TO BE WILD”. ocb jest sprzedawana w ponad 60 krajach pod kilkoma markami (OCB, ocb One, ocb White, ocb Blue itd.) i cieszy się silną rozpoznawalnością marki dzięki obecności w Internecie. asortyment produktów ocb obejmuje bibułki papierosowe (zwłaszcza ocb 1 1/4), bibułki cygarowe, bibułki typu slim oraz powiązane akcesoria, takie jak filtry czy gilotyny.
Dziś OCB jest nowoczesną marką o ugruntowanej reputacji na całym świecie. Pozostała ona nierozerwalnie związana ze swoją pierwotną funkcją: pozostaje symbolem przyjemności we wszystkich klasach społecznych we Francji i Europie. Dziś jest to wiodąca międzynarodowa marka, która jest eksportowana z Francji do całej Europyi na czterech krańcach ziemi.
Marka ocb ma ugruntowaną pozycję i cieszy się zaufaniem na całym świecie dzięki swoim wysokiej jakości produktom, doskonałej sieci dystrybucji oraz ciągłej, stopniowej dywersyfikacji na inne sektory z akcesoriami ocb, takimi jak filtry ocb czy młynki ocb (btw, nie zapomnij o młynku ocb).
Misja OCB jest prosta: celem firmy ocb Cigarette Papers jest oferowanie klientom ocb produktów najwyższej jakości, które doskonale spełniają ich potrzeby, poprzez oferowanie szerokiego wyboru bibułek papierosowych, cygarowych i ocfit, przy jednoczesnym ciągłym ulepszaniu wydajności produktów poprzez wydajne procesy produkcyjne. Jakość bibułek OCB stała się znana na całym świecie wśród miłośników tytoniu, którzy kupują je w ponad 60 krajach na całym świecie. ocb narodziła się wProdukty ocb są wytwarzane wyłącznie z włókien naturalnych, bez żadnych dodatków chemicznych. ocb zajmuje się również reklamą ocb i rozwija swoją stronę internetową ocb (www.ocb-cigarettepapers.com), jak również sieci społecznościowe, takie jak ocb Facebook czy ocb Twitter, aby dotrzeć do klientów bezpośrednio poprzez ich profile osobiste w Internecie.
oCB stała się szeroko znana i ceniona dzięki doskonałej kampanii marketingowej: oCB była jedną z pierwszych marek we Francji, która przyjęła nowoczesną strategię handlową w latach 1921-1927. OCB opublikowała reklamę oferującą darmowe próbki w celu zademonstrowania jakości bibułek papierosowychReklamy ocb stały się ikonami we Francji. ocb była jednym z pierwszych producentów bibułek papierosowych, który wykorzystał nowoczesne kanały komunikacji, uruchamiając między innymi konta ocb na Facebooku i ocb na Twitterze. ocb oferuje swoim klientom bezpośredni dostęp do informacji o nowościach w firmie za pośrednictwem tych profili w mediach społecznościowych, jednocześnie czerpiąc korzyści z ich zaangażowania w ocb.
Strona internetowa OCB stała się popularnym punktem odniesienia dla każdego, kto chce dowiedzieć się więcej na temat bibułek papierosowych ocb, bibułek ocfit lub powiązanych akcesoriów, takich jak filtry ocb i gilotyny. Strona zawiera obszerny katalog produktów dostępnych online wraz z blogiem poruszającym wszystkie aspekty kultury palenia: tytoniu,jej konsumpcji, akcesoriów ocb, festiwali muzycznych ocb i wydarzeń ocb. Zespół ocb opracował aplikację, która jest całkowicie darmowa i kompatybilna ze smartfonami lub tabletami (iOS lub Android).
Marka bibułek ocb stała się niezbędnym akcesorium dla wymagających palaczy na całym świecie. Sukces ten można przypisać zdolności firmy ocb do zaspokajania potrzeb swoich klientów poprzez oferowanie im produktów o doskonałej jakości w konkurencyjnych cenach, przy jednoczesnym utrzymywaniu dwukierunkowych relacji poprzez sieci społecznościowe, takie jak ocb Facebook. Dzisiejsi konsumenci zwracają się do firmy ocb Cigarette Papers w poszukiwaniu innowacyjnych produktów w przystępnych cenach, zaprojektowanych tak, aby spełnić każde ich życzenie!
Najwyraźniej istniało kilka wersji tego wydania z niewielkimi zmianami w tekście o tym, jakpapier ocb ocfit (który trudno znaleźć) został opracowany przez ocb w 1989 roku, zainspirowany tradycyjnym tureckim papierem ocfit. ocb ocfit był pierwszym europejskim papierem ocfit; ocfit to tureckie słowo, które oznacza “wdychać dym przez usta bez żucia” (wiki).
Logo ocb zaprojektowane w 1927 roku przedstawia słonia i palmę, oba te drzewa pochodzą z Afryki, gdzie OCB zaczynało swoją działalność przed globalną ekspansją. Słoń reprezentuje siłę i stabilność; od dawna jest znany jako jedno z najbardziej inteligentnych stworzeń natury. Drzewo palmowe symbolizuje wiosnę, ponieważ w czasie, gdy OCB zostało założone, symbolizowało narodziny, nadzieję i odnowę. bibułki papierosowe ocb są produkowane wyłącznie z naturalnych włókien, bez żadnych dodatków chemicznych. ocfit zajmuje się również reklamą ocfit i rozwija swoją stronę internetową ocfit, jak również portale społecznościowe takie jak ocfit Facebook i ocfit Twitter, aby dotrzeć do klientów bezpośrednio poprzez ich osobiste profile online.
OCFIT stał się szeroko znany i ceniony dzięki doskonałej kampanii marketingowej: OCFIT był jedną z pierwszych marek we Francji, która przyjęła nowoczesną strategię handlową w latach 1921-1927. OCFIT opublikował reklamę oferującą darmowe próbki w celu zademonstrowania jakości bibułek papierosowychReklama ocfit stała się ikoną we Francji. OCFIT był jedną z pierwszych marek papierosówwykorzystać nowoczesne kanały komunikacji, uruchamiając konta ocfit ocfit Facebook ocfit Twitter ocfit strona internetowa (www.ocfit-cigarettes.com) ocfit YouTube ocfit Pinterest ocfit Instagram ocfit Tumblr, aby dotrzeć do klientów bezpośrednio poprzez ich osobiste profile online.
OCFIT stał się szeroko znany i ceniony dzięki doskonałej kampanii marketingowej: OCFIT była jedną z pierwszych marek we Francji, która przyjęła nowoczesną strategię handlową w latach 1921-1927.OCFIT opublikowała reklamę oferującą darmowe próbki w celu zademonstrowania jakości bibułek papierosowychReklama ocfit stała się ikoną we Francji. OCFIT była jedną z pierwszych marek papierosów, która wykorzystała nowoczesne kanały komunikacji, wprowadzając na rynek bibułki ocfocfit ocfit ocf ocf ocf ocfit Facebook ocf konta ocfit Twitter ocfit konta ocfit strona internetowa (www.ocfitt-cigarettes.com) ocf YouTube ocv Pinterest ocv Instagram ocv Tumblr, aby dotrzeć do klientów bezpośrednio poprzez ich osobiste profile online.